SimpleR
Seria produktów SimpleR to najmniejsze na świecie, a jednocześnie w pełni profesjonalne wielokanałowe systemy powtórkowe, Slomo oraz SuperMotion. Każda z wersji SimpleR już w podstawowej wersji pozwala na zapis 60 godzin materiału HD 1920×1080 (lub 130 godzin w SD), a po rozbudowie maksymalny czas zapisu to 125 godzin (lub 250 godzin w SD). Zapis odbywa się w kodeku SD = DVCPro50 , HD = DVCProHD. W trackie nagrania wszystkie zapisane materiały można płynnie przeglądać, edytować, opisywać, przygotować play-listy, higlights’y i emitować w trybie slomo. Dodatkowo w trakcie rejestracji (bez przerywania zapisu) każdy nagrany materiał może być exportowany poprzez porty: USB 2.0/ 3.0 , eSATA lub ETH na potrzeby montażu (Final Cut / AVID). System zawiera wewnętrzny multiviewer oraz ControlPanel dla operatora. W warunkach studyjnych, lub pracy na wozie realizacyjnym wszystkie Servery Slomo.tv synchronizuję się sygnałem blackburst lub trisync, oraz rejestruje TimeCode i obsługuje GPI. Do każdego sygnału video można przypisać osiem ścieżek audio. Każde z urządzeń jest przystosowane do przyjęcia obrazu z kamery SuperSlomo (3xSDI IN). Obsługa systemu jest intuicyjna i nawet niedoświadczony operator bardzo szybko jest w stanie przeprowadzać bardzo efektowne powtórki. Dzięki zastosowaniu dedykowanych dysków SSD, specjalizowanych kontrolerów i autorskiego oprogramowania systemy SimpleR przy małych gabarytach oferują tak duże możliwości a jednocześnie są wyjątkowo stabilne i bezawaryjne, dodatkowo ich niska cena, wręcz nokautuje konkurencję.
SimpleR 331
- 3 wejścia SDI SD/HD (3 kamery) / 1 wyjście SDI SD/HD (PGM)
- Multiviewer – HDMI lub DVI
- Przeszukiwanie równocześnie 3 kanałów, emisja z dowolnego z wewnętrznym mixerem
- 1U/19” , 4,8 kg, 29cm.
SimpleR 442
- 4 wejścia SDI SD/HD (4 kamery) / 2 wyjścia SDI SD/HD
- Multiviewer – HDMI lub DVI
- Przeszukiwanie 4 kanałów, emisja z dowolnego z wewnętrznym mixerem
- 1U/19” , 5,2 kg, 29cm.
SimpleR 662
- 6 wejścia SDI SD/HD (6 kamer) / 2 wyjścia SDI SD/HD
- Multiviewer – HDMI lub DVI
- Przeszukiwanie 6 kanałów, emisja z dowolnego z wewnętrznym mixerem
- 1U/19” , 5,2 kg 29cm.
ARROW
Unikalny system w obudowie 2U do przygotowania w pełni profesjonalnych powtórek slowmotion , przystosowany technicznie i cenowo do zastosowań półprofesjonalnych dzięki wyposażeniu w dodatkowe złącza HDMI (przy zachowaniu SDI). Serwery powtórkowe ARROW są znacznie wydajniejsze a przy tym tańsze niż inne niszowe produkty. Zapisane na wewnętrznym potężnym videostorage’u materiały video mogą być wyeksportowane na dowolny dysk umieszczony w wyjmowanej kieszeni, lub poprzez porty USB 2.0/3.0 , eSata do zewnętrzny pendrive lub po sieci ETH do archiwum.
Arrow 441 – 4 kanały HD/SD nagrywania dla powtórek / slowmotion oraz pełnej rejestracji wszystkich materiałów do późniejszej edycji.
System pozwala jednocześnie na nagranie z 4 wejść wideo, wyszukiwanie na wszystkich 4 kanałach, powtórki z 2 kanałów z wewnętrznym mixem na jedno wyjście SDI. Standardowo wyposażony we własny kontrolpanel – ControlZ oraz wewnętrzny muliviewer.
Obsługiwane kodeki: DVCPro 50 / DVCPro HD oraz MJPEG.
Obsługa HDMI / SDI dla pierwszych 3 kanałów, 4 wejście tylko SDI.
Pojemność wewnętrznego Videostorage’u -66 godzin zapisu przy 100Mbit.
Arrow 442 – 4 kanały HD/SD nagrywania dla powtórek / slowmotion oraz pełnej rejestracji wszystkich materiałów do późniejszej edycji.
System pozwala jednocześnie na nagranie z 4 wejść wideo, wyszukiwanie na wszystkich 4 kanałach, powtórki z 2 kanałów z wewnętrznym mixem na jedno z dwóch wyjść SDI. Standardowo wyposażony we własny kontrolpanel – ControlZ oraz wewnętrzny muliviewer.
Obsługiwane kodeki: DVCPro 50 / DVCPro HD oraz MJPEG.
Obsługa HDMI / SDI dla pierwszych 2 kanałów, 3 i 4 wejście SDI.
Pojemność wewnętrznego Videostorage’u -66 godzin zapisu przy 100Mbit.
Arrow 662 – 6 kanałów HD/SD nagrywania dla powtórek / slowmotion oraz pełnej rejestracji wszystkich materiałów do późniejszej edycji.
System pozwala jednocześnie na nagranie z 6 wejść wideo, wyszukiwanie na wszystkich 6 kanałach, powtórki z 2 kanałów z wewnętrznym mixem na jedno z dwóch wyjść SDI. Standardowo wyposażony we własny kontrolpanel – ControlZ oraz wewnętrzny muliviewer.
Obsługiwane kodeki: DVCPro 50 / DVCPro HD oraz MJPEG.
Obsługa HDMI / SDI dla pierwszych 2 kanałów, 3 i 4 wejście SDI.
Pojemność wewnętrznego Videostorage’u -133 godzin zapisu przy 100Mbit
SafeGuard do server z popularnej już rodziny SimpleR (podobne rozmiary i filozofia działania) jednak ten system pełni tylko , lub aż rolę gwarantowanego rejestratora. Może nagrywać 8 kanałów SD/HD SDI w pętli. Współpracując z innymi systemami Slomo.tv jest wyzwalany zdalnie jako backup’owy rejestrator (np. innych kamer, czy źródeł). Poprzez złącze HDMI dowolny monitor czy telewizor dostępny jest cały interface.
Wewnętrzna macierz dyskowa pozwala na zapis aż 64 godzin materiału HD lub 140 godzin w jakości SD.
Kodeki nagrywania: MJPEG 120/185 Mbit dla 1920 i 1280, MJPEG 50 dla SD.
Export materiałów, w: DVCProHD, DVCPro50, ProRes 422 ,MPEG-I frames, VC (lub inny do ustalenia przy zamówieniu sprzętu) w kontenerach QuickTime i MXF.
FULCRUM
Pełnowymiarowy (4RU) Server rejestrujący.
Każdy Server Fulcrum, który może pracując, w warunkach studyjnych, w trybie wielokanałowego rejestratora plikowego zastępuje 4 klasyczne magnetowidy typu Betacam/HDCAM , pozwalając na znakomitą oszczędność miejsca i finansów.
Oferuje:
- 4 x input HD/SD SDI
- 1 x output HD/SD SDI
W standardach VIDEO:
- NTSC: 1080/29.97p, 1080/59.94i, 480/59.94i
- PAL 1080/25p, 1080/50i,576/25i
- 16:9 and 4:3 aspect ratios
Czas zapisu (na podstawowym, wbudowanym HDD 4 TB) to:
- 16 godzin, w HD dla każdego kanału – jakość odpowiadająca HDCam.
- 40 godzin ,w SD dla każdego kanału – jakość odpowiadająca Digital Betacam.
Wspierane formaty plików:
Microsoft AVI; Apple QuickTime; MXF; DIF
Wspierane rodzaje kompresji:
- SD
- MJPEG 5-10MByte/sec; DV25
- Opcjonalnie:
- DV50; MPEG 2 I Frames 50Mbit/sec
- IMX 30/40/50
- MJPEG Loseless; Uncompressed
- HD
- JPEG HD basic for replays
- Uncompressed (for Cinema/FX)
- MPEG 2 I Frames up to 220Mbit/sec
- MPEG 2 IBP Long GOP 25-100Mbit/sec
- DVCProHD100
- Avid DNXHD
Servery mogą być połączone w cluster dając maksymalnie 12 kanałowy rejestrator, z którego media mogą być dowolnie kierowane do zestawów NLE czy systemów powtórkowych.
DOMINATOR AT
„Pełnowymiarowy (4RU) Server rejestrująco-powtórkowy z możliwością połączenia poprzez złącze SAS do zewnętrznych zasobów typu NAS i SAN.
Dominator AT to bardzo elastyczne narzędzie mogące pracować w trybach:
- maszyny powtórkowej /slomo czy superMotion/ 6 x input HD/SD SDI i 2 x output HD/SD SDI lub w trybie DMR™ (Direct Movie Record)
- wielokanałowego rejestratora plikowego 8 x input HD/SD SDI
Za każdym razem rejestruje też synchronicznie 48 kanałów dźwięku.
Zapis jest dokonywany do pliku w kodeku natywnym dla nieliniowych systemów montażowych na wewnętrznym zestawie dysków (RAID) oraz na trzech dyskach „wyjmowanych-kieszeniowych” , co daje gwarancję bezpieczeństwa danych. Dyski „wyjmowane-kieszeniowe” i dane na nich są gotowe do transferu na montaż tuż po zatrzymaniu zapisu.”
Technologia DMR™ obejmuje szeroki zakres popularnych kontenerów:
- MXF, QT-Quicktime, AVI, MPEG, M2V, DIFF)
- MJPEG, MPEG2, DV25, DV50, DVCPro 50, DVCPro HD, AVID DNXHD, Apple Prores
Czas zapisu (na podstawowym, wbudowanym HDD 6 TB) to:
- 16 godzin, w HD dla każdego kanału – jakość odpowiadająca HDCam.
- 40 godzin ,w SD dla każdego kanału – jakość odpowiadająca Digital Betacam
BLACK JACK
Pełnowymiarowy (4RU) niespotykanie potężny Server rejestrująco-powtórkowy,
Black Jack to bardzo elastyczne narzędzie mogące pracować w trybach:
- maszyny powtórkowej /slomo czy superMotion/ Game Analyser 10 x input HD/SD SDI i 2 x output HD/SD SDI lub w trybie DMR™ (Direct Movie Record) i DMR2™
- wielokanałowego rejestratora plikowego 12 x input HD/SD SDI
- W standardach VIDEO:
- NTSC: 1080/29.97p, 1080/59.94i, 480/59.94i
- PAL 1080/25p, 1080/50i,576/25i
- 16:9 and 4:3 aspect ratios
Wspierane formaty plików:
Microsoft AVI; Apple QuickTime; MXF; DIF
Wspierane rodzaje kompresji:
- SD
- MJPEG 5-10MByte/sec; DV25
- Opcjonalnie:
- DV50; MPEG 2 I Frames 50Mbit/sec
- IMX 30/40/50
- MJPEG Loseless; Uncompressed
- HD
- JPEG HD
- Uncompressed (for Cinema/FX)
- MPEG 2 I Frames up to 220Mbit/sec
- MPEG 2 IBP Long GOP 25-100Mbit/sec
- DVCProHD100
- Avid DNXHD
Technologia DMR™ obejmuje szeroki zakres popularnych kontenerów:
- MXF, QT-Quicktime, AVI, MPEG, M2V, DIFF)
- oraz kodeków: MJPEG, MPEG2, DV25, DV50, DVCPro 50, DVCPro HD, AVID DNXHD, Apple Prores
Technologia DMR™ daje możliwość równoległego zapisu tej samej treści SDI SD/HD w dwóch różnych plikach
- wysokiej jakości postprodukcyjnej (np.Uncompressed)
- niskiej jakości tzw. lowres
BlackJack jest też jednostką nadrzędną w budowie zintegrowanej sieci studyjno-realizacyjnej gdzie w skład struktury systemów powtórkowych wchodzi kilka serwerów (np. 3x SimpleR442 /slave/ + BlackJack /master/) , w ten sposób zbudować można cluster sięgający 50 kanałów HD
BLACK JACK TRINITY
Najpotężniejszy na świecie system powtórkowo-rejestracyjny oferujący wszystkie dotychczasowe opcje i możliwości modelu Blackc Jack tj. aż 12 źródeł HD (kamer) i ogromną paletę kodeków, oraz powierzchnia do ich zapisu , ale dodatkowo można zaoferować pracę na trzech kontrol panelach (ControlZ) dla trzech operatorów i trzy kanały wyjściowe. 16 kanałowy system w jednej maszynie 4U.
Każdy z operatorów może pracować na 4 lub 6 z dowolnie wybranych źródłach i zapisanych plikach, tworzyć klipy, playlisty, udostępniać je natychmiast pozostałym dwóm operatorom do dalszej obróbki czy emisji na kanał PGM. Ponieważ praca odbywa się w ramach tej samej maszyny to nie ma tu mowy o kopiowaniu, przesyłaniu, tranferowaniu itp. – wszystko dzieje się natychmiast. Na zewnętrzny dowolny dysk (USB3.0, eSATA) tuż po zatrzymaniu zapisu lub nawet w trakcie rejestracji można exportować zarejetrowane „czyste” media lub zmontowane play listy.
InfinitySet to narzędzie do kreowania zaawansowanej wirtualnej przestrzeni, pozwala integrować grafikę 3D z dowolnych środowisk projektowych w jednolitą, spójną i atrakcyjną dla widza wirtualną rzeczywistość. System też, jako pierwszy w branży daje praktycznie nieskończoną ilość wirtualnych kamer w technologii TrackFree, które też swobodnie można łączyć z sygnałem z kamer osadzonych w studiu z ich różnymi systemami trackingu. InfinitySet to najbardziej zaawansowane rozwiązanie do projektowania i produkcji profesjonalnej virtualnej rzeczywistości na żywo oraz do postprodukcji. Łączy on w sobie surową moc silnika Estudio i prostotę użytkowania EasySet do tworzenia wyjątkowego środowiska dla potrzeb transmisji tradycyjnej telewizji czy cross-mediów nowej generacji.
Ekonomiczna aplikacja EasySet 3D jest łatwym w użyciu zestawem rozwiązań, które pozwalają na szybkie tworzenie wirtualnych dekoracji 3D od podstaw, po prostu przeciągając i upuszczając elementy ze swoich bibliotek podłóg, ścian, dodatków, mebli i mediów. Kompletna oferta obejmuje wsparcie i pełny wachlarz oprogramowania i kontentu dla prezentacji sportowych, newsowych, pogodowych czy dla nowoczesnych prezentacji biznesowych.